Munkaköri leírás – értékesítő

Telefonos értékesítő munkatárs

Cégünk a Magyar Vidékért Kft, felnőttképzési részlegéhez telefonos értékesítő munkatársat keres.

Cégünk Magyarországon felnőttképzési tevékenységgel foglalkozik, feldolgozás és agrár területen.

Célunk 2025 év végéig minden megyében, minden feldolgozóipari felnőttképzést szolgáltatni, szám szerint 3000 fő képzésbe vonása képzésenként. Majd a kézműves feldolgozói kapacitások kialakítása után a termelők termékeit Rövid Ellátási Láncon keresztül a fogyasztókhoz juttatni.

Elvárt eredmények értékesítő munkatársunk részéről, a szervezeti célok eléréséhez:

  • a terjesztési munkatárs kommunikációja által beérkezett igények alapján –  hetente 25 jelentkezési lap beérkeztetése
  • beérkezett jelentkezési lapok alapján – hetente 25 megkötött szerződés képzésre 

Konkrét végrehajtandó feladatok

  • érdeklődés az ügyfél iránt
  • kideríteni az alapvető célját annak, hogy bejelentkezett hozzánk
  • annak eldöntése, hogy potenciális e nekünk az érdeklődő, vagy nem célcsoport
  • annak eldöntése, hogy a jelölt hol tart a vevővé válásban
  • tájékoztatást adni képzésről
  • meghallgatni a potenciális ügyfelet, és közben figyelni a képzésben való részvétel okait, amit még nem fedeztünk fel
  • meghallgatni a potenciális ügyfelet, és közben figyelni, hogy milyen célcsoporthoz tartozik, új célcsoportokat felfedni
  • lezárni a beszélgetést, ha indokolt
  • adatfelvezetést végezni elektronikusan ügyfél kezelő rendszerünkbe
  • teljeskörű jegyzetet készíteni minden beszélgetésről
  • folyamatosan kapcsolatban lenni a saját jelöltjével, szerződtetésig
  • tisztelettel beszélni a jelöltekkel

Felelősségi körök, amelyek a munkakörökhöz kapcsolódnak

  • a tájékoztatás teljessége
  • a tájékoztatás igazság tartalma
  • a profilozási jegyzet teljessége
  • a jelentkezői profil megőrzése és bővítése
  • folyamatok javításának képessége, javaslattétellel

Megkívánt személyes profil

  • szeresse, érdekelje a munka és annak kihívásai
  • tisztelettudó, határozott
  • érdeklődő, kezdeményező
  • aki eléri, hogy egy feltett kérdésre megkapja a választ
  • tiszta válaszokat kap és ez érdekli is
  • türelmes, meghallgatja az ügyfelet
  • le tudja zárni a megbeszélést, ha úgy ítéli meg, hogy nincs értelme folytatni azt
  • gyorsan tud adatrögzítést végezni számítógépen és a CRM rendszerünkben
  • egész napos monitor előtt ülés tolerálása
  • egész napos ülő munka tolerálása
  • becsületesség a tárgyalások, eladások során
  • szorgalom, hogy meglegyenek a teljesítmény számai
  • termelékenység
  • eredményesség, számítson a szerződéskötés