Cégünk pályázatírási, képzési, támogatás igénylési területeire adminisztratív munkatársakat keres.

Feladatok:

  • Adatrögzítés

  • Telefon kezelés, telefonos kapcsolattartás

Elvárások:

  • Irányítás alatt történő precíz munkavégzés

  • Ügyfél központú beállítottság
  • Elkötelezettség a munkavégzés iránt
  • Felelősségteljes munkavégzésre való képesség
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Rugalmasság
  • B kategóriás jogosítvány

Rólunk:

  • nem állami cég vagyunk, a munkaidő alatt munkavégzést várunk el (a magán ügyeinket, a facebookos üzenetek váltását munkaidő utánra hagyjuk)

  • home – office munkavégzés nem megengedett
  • ha még egyetemi, főiskolai tanulmányokat szeretnél végezni, tedd meg, és utána jelentkezz hozzánk
  • ügyfeleink a megbízhatóságot, a stabilitást várják tőlünk, mi is ezt várjuk el leendő munkavállalóinktól

Munkavégzés helye:

Nyíregyháza

A munkavégzés alkalmazottként történik, személyesen, Nyíregyházai irodánkban.

Bér:

megegyezés szerint

Jelentkezés módja:

Küldje fényképes, szakmai önéletrajzát a referenciák és a bruttó bér megjelölésével a ibolya.hernaczki@videkert.hu e-mail címre.

A pozíció részleteiről jelentkezése után tájékoztatjuk.